Gwarancja i zwroty
GWARANCJA I SERWIS
- Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane w sklepie internetowym MAX-CAR.PL jako nowe są objęte gwarancją producenta lub importera.
- Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju zakupionej rzeczy.
- Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Wraz z przesyłką dostarczany jest dowód zakupu, który jest podstawą do naprawy gwarancyjnej .
- Serwis sprzedawanych przez naszą firmę skuterów jest na terenie całej Polski.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że posiada on wady techniczne, lub jest niezgodny z umową może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu, we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem firmy MAX-CAR.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy musi być sporządzony protokół uszkodzeń w obecności kuriera.
- pozostałe reklamacje skierowane bezpośrednio do sprzedawcy Kupujący powinien wypełnić formularz reklamacyjny dostępny w module sklepu: Zgłoszenie reklamacji - pomoc.
- oraz odesłać zakupiony towar -starannie zabezpieczony na czas transportu na adres naszego sklepu. Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną na swój koszt . MAX-CAR nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe produkty znajdujące się w koszyku) można składać podczas zamówienia , lub natychmiast po zamówieniu drogą internetową (poczta e-mail).
- Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego.
- Firma MAX-CAR. ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
- Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu Naszej Firmy jest Paweł - tel. 502064888